Referent w Dziale Świadczeń Medycznych (02.10.2024)

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  poszukuje kandydata na stanowisko Referenta w Dziale Świadczeń Medycznych

Wymagania kwalifikacyjne:

  1. wykształcenie min. średnie
  2. znajomość programu EXCEL,
  3. umiejętność analitycznego myślenia
  4. rzetelność i samodzielność w działaniu,
  5. komunikatywność,
  6. umiejętność pracy w zespole,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. życiorys i list motywacyjny,
  2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.

Zakres wykonywanych zadań

  1. Kodowanie i sprawozdawczość świadczeń medycznych
  2. Analiza sprawozdawczości pod względem kompletności danych i poprawności rozliczeń
  3. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej pod kątem rozliczanych świadczeń
  4. Nadzór nad prawidłowym kodowaniem realizowanych procedur medycznych ICD- 9 oraz kodów chorób ICD-10 (na podstawie X Rewizji Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych, zgodnie z katalogiem JGP)
  5. Współpraca z personelem komórek medycznych w zakresie danych rozliczeniowych do NFZ
  6. Sporządzanie wniosków do NFZ o wyrażenie indywidualnej zgody na rozliczenie udzielonego świadczenia

                                                           Termin składania dokumentów: 25.10.2024 r.

Dokumenty proszę przesłać na adres mailowy:

a.kopek@szpital.zgora.pl

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostaną zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostaną wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są niszczone po upływie miesiąca po zakończeniu rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 683296219 lub 683296452


Dodano: 2024-10-02 12:55
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-02 12:56
Opublikował: admin
Ostatnio zaktualizował: admin